FANDOM

Skjermbilde (20)

Registreringsavtalen for DonaldForum, 18. juli 2015

Registreringsavtalen er vilkår for hva en bruker må akseptere hvis personen skal registrere seg på Donaldforum. Der står også litt annen informasjon.

« Vi i Donaldforum er opptatt av brukernes sikkerhet og vil gjøre vårt beste for at den opprettholdes. Når du registrerer deg på forumet samtykker du til følgende:.

1. Administrasjonen får tilgang til din E-postadresse og IP slik at vi lettere kan forebygge regelbrudd. Hvis du fyller inn informasjon om dine brukere på sosiale medier vil vi kunne spore det også.

2. Nettsiden bruker Cookies som lagrer brukernes brukernavn og passord på datamaskinen deres for å gjøre innloggingen enklere. Hvis dette ikke ønskes kan det skrus av i nettleseren din.

3.Kopiering av siden materiale til bruk et annet sted enn Donaldforum.no er ikke tillat uten avtale. © 2016 Donaldforum.no.

4. Du samtykker til å følge forumreglene, og ved alvorlige tilfeller vil anmeldelse til politimester Fiks være aktuelt.

5. Utflukter til Gåseby er ikke tillatt uten samtykke av borgemesteren, grunnet økt spenning mellom de to byene. Annen form for kontakt, fks. over internett, telefon eller brevduer er straffbart med fengsel.

6. Det er opp til hver enkelt bruker å holde seg oppdatert på mulige endringer i forumreglene til enhver tid, store endringer vil bli annonsert

 »

– Registeringsavtalen, 21. februar 2016