FANDOM

Frakken (født 14. oktober 2000, 18 år) er en bruker på DonaldForum. Han er medlem i Fram, og er sittende aktivitetsminister.

Politikk Rediger

Frakken etablerte Renoveringspartiet (da under navnet Venstreendene) som Cervélo den 20. februar 2015. Kagemand og Frakken (da kjent som forskjellige brukere) ble fort medlemmer i partiet. Den 3. mai 2015 bestemte han (da under navnet Cervélo) seg for å gå fra blokken med Moderniseringspartiet pga. uenigheter, noe som førte til at Bendiks første regjering kollapset. Deretter slettet han brukerne Cervélo og Kagemand, og ble leder i partiet med brukeren Frakken. Han fikk nå et dårligere forhold til ledelsen i Moderniseringspartiet.

Etter mange anklager for bruk av multibrukere, i begynnelsen av juni 2015, innrømte Frakken at brukerne Cervélo, Kagemand og Sigvi var laget av ham. Han hadde også fått et litt bedre forhold til Moderniseringspartiet, men før andetingsvalget juni 2015 ble det verre igjen. Etter valget inngikk partiet allikevel et samarbeid med Moderniseringspartiet får å få løst problemet med valgresultater (MP og AL/DU hadde like mye rett til å sitte i regjering).

Kjønnsbytte Rediger

Frakken foretok kjønnsbytte for at kjærlighetsforholdet mellom han og Tor Duck skulle fungere bedre. Kun dager etter slo Tor og "Julie" opp, og Frakken byttet kjønn tilbake til gutt.